Ahad, 10 April 2011

ALLAH Maha Mengetahui

Ya ALLAH.....malam ni sye btul2 tak dapat tahan perasaan....Astaghfirullahhalazim...;'( Ya Allah...kuatkan hatiku ini........esok ada test...nak study tpi bila terdengar lagu Devotees(Kekasih) tetiba plak hati ni jadi luluh..sr lagu nih...hurm...mesti sebab baru je cakap soal 'die'...Astaghfirullahhalazim...aku dah semakin jatuh hati..!!! subhanallah..indahnya ciptaanMU..diriku betul2 tak dapat nak tipu hati...semakin ku cuba buangkan perasaan tu,smkin kuat plak perasaan tu... ;'( Ya ALLAH...dosa kh aku apabila jatuh hati dengan'nya'..?? bukan pintaku sakit begini..mencintai seorang yang tak sepatutnya ku cintai..salahku tolak soal hati..sdangkan hatiku btul2 menginginkan insan sepertinya...dambaanku..bahagianya ku bila dia ada..walau hanya mendengar kabar..Hanya ALLAH yang mengetahui apa yang ku rasa..diriku inginkannya..namun mana mungkin ku dapat berkongsi kasih..Ya ALLAH.. tunjukkan ku jalanMU...cintaku padanya bukanlah kerana nafsu semata-mata...hanay kerana satu perasaan yang telah ENGKAU kurniakan ikhlas dari hati hambaMU ini..cinta yang wujud tanpa ku sedari walupun belum pernah bertentang mata..keran cintanya kepadaMU..aku jatuh cinta padanya..kerana hatinya sentiasa bertaut padaMU,aku tertaut hati padanya...kerana tunjuk ajarnya yang sering membetulkan ku agar sentiasa mengingatiMU...Ya ALLAH...aku harus redha..mungkin bukan jodohku..datangnya walau sekejap dalam hidupku betul2 membuatkanku menghargai nikmatMU ya Allah...semakin kuat cintaku kepadaMU YA ALLAH...syukur...syukur...syukur...ALLAH...,lagu ni btul2 buat hatiku tdiam..sedangkan dah banyak kali dengar..tapi kali ni betul tak dapat nak ckap ape...hurm...Ya Allah...nape hati ni tetiba jadi macam ni..?? Hanya ALLAH sahaja yang Maha Mengetahui bicara hati ni... ;'( Ya ALLAH....nape feel down sesngat ni...?? ''HASBUNALLAHU WA NI'MAL WAKIL.......HASBUNALLAHU WA NI'MAL WAKIL.....HASBUNALLAHU WA NI'MAL WAKIL......ckuplah ALLAH itu menjadi pemberi petunjuk dan sebaik-baik penolong.."

YA ALLAH...jauhkan hambaMU ini dari mencintai seseorang sehingga melebihi cinta hambaMU kepadaMU YA ALLAH.....

Bismillahhirrahmannirahim...
Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta lagi,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya kepadaMU...agar bertambah kekuatanku mencintaiMU...
Jika aku jatuh hati lagi,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padaMU agar tidak terjatuh aku dalam jurang nafsu....
Ya Rabbana,jika aku jatuh hati lagi, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripadaMU...
Ya Rabbul Izzati,
Jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanMU...
Ya Allah,jika aku menikmati cinta kasihMU,janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMU ya ALLAH..
Jika ku jatuh hati pada kekasihMU, janganlah biarkanku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMU...
Ya Allah,
Jika KAU halalkan aku merindui kekasihMU, janganlah biarkanku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hatiku abadi hanya kepadaMU...
AMIN YA RABB...~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan